Klachtenprocedure
Het kan gebeuren dat je niet naar behoren bent behandeld door DON Opleidingen. Wij bij DON Opleidingen willen graag van onze klanten en/of contacten leren. Daarom kun je gebruikmaken van de verbeterpuntenregeling.
Hoe dien ik een verbeterpunt in?
Wanneer je een klacht hebt over DON Opleidingen kun je deze schriftelijk, telefonisch of via Whatsapp indienen. Bel naar 088 - 770 4200 of vul het formulier onderaan de pagina in (zie ‘Klachtenformulier’) en stuur deze naar info@donopleidingen.nl.
Wij voeren je verbeterpunt(en) zo spoedig mogelijk door.
Mocht je niet in staat zijn om je verbeterpunt schriftelijk in te dienen, dan kun je uiteraard je klacht bij de balie van DON Opleidingen indienen.
Klachtenprocedure
Nadat je de klacht hebt ingediend, start onze klachtenprocedure. Deze kun je vinden via deze link.
Reviews
Wij verzamelen reviews via het platform van Klantenvertellen. Alle beoordelingen worden gecontroleerd op echtheid. Zo weet je zeker dat de reviews die je hier leest afkomstig zijn van echte leerlingen en cursisten. Na het volgen van een opleiding of cursus nodigen we al onze leerlingen en cursisten uit om een beoordeling achter te laten. Als niet zeker is dat een review afkomstig is van een leerling of cursist die iets heeft gekocht dan vraagt Klantenvertellen om een aankoopbewijs. Zo voorkomen we nepreviews. Als een review wordt geplaatst nadat producten of diensten gratis zijn geleverd of er sprake was van een betaalde samenwerking, dan wordt dit duidelijk vermeld. Meer informatie hierover vind je op de reviewpagina van Klantenvertellen.
Neem contact met ons op
Bellen
Mailen
Heb je een vraag? Deze kun je per mail stellen via:
info@donopleidingen.nl
Appen
Appen kan ook! Stuur ons een bericht via 06-39448327.
Social media
Altijd op de hoogte blijven? Volg ons via onze kanalen!