Cookievoorkeuren
InstellingenIk ga akkoord

Klantgericht en effectief communiceren is van groot belang voor elke chauffeur. Tijdens deze cursus zal de deelnemer de basisprincipes van het communicatieproces bijgebracht worden. Daarnaast worden veelvoorkomende praktijksituaties geoefend waarbij de overdracht van informatie belangrijk is voor de uitoefening van het beroep. Niet alleen de communicatie met de klant zal hierdoor verbeteren, maar ook met de collega’s en de werkgever.  

Inhoud

Gedurende de cursus komen de volgende onderwerpen aan bod:

  • Het communicatieproces
  • Verbale, non-verbale en 
  • Schriftelijke communicatie
  • Luistervaardigheden
  • Klantgerichtheid
  • Klachtafhandeling
  • Omgaan met stress

Duur en resultaat

 De cursus duurt 1 dag (7 lesuren) en na afloop ontvangt de deelnemer een bewijs van deelname.

Nascholing code 95

Deze cursus telt voor 7 uur mee aan nascholing code 95.

Cursusdata voor Communicatieve Vaardigheden voor chauffeurs

Communicatieve Vaardigheden voor chauffeurs
LocatieDatumTijdPlekkenPrijs
Naaldwijkza 18 nov 2023Lestijden 16€ 328,54 incl. btw€ 275,00 excl. btwVoeg toe
NaaldwijkIn overlegIn overleg In overleg€ 328,54 incl. btw€ 275,00 excl. btwVoeg toe
AmsterdamIn overlegIn overleg In overleg€ 328,54 incl. btw€ 275,00 excl. btwVoeg toe